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Fabian Schaer auf Podium

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Prof. Fabian Schär als Speaker an den IMF & WB Annual Meetings 2023

Vom 9. Oktober bis 15. Oktober 2023 fanden in Marrakesch die "Annual Meetings of the World Bank Group and International Monetary Fund" statt. Auf dem Podium "Tokenization: Mapping the Present and Charting the Path Ahead" tratt Fabian Schär…
Professor Nöldeke

Auszeichung für Basler Wirtschaftstheoretiker Georg Nöldeke

Georg Nöldeke, Professor für mikroökonomische Theorie an der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät, wurde in Anerkennung seiner wissenschaftlichen Beiträge zur Spiel- und Vertragstheorie zum Fellow der Econometric Society gewählt.
Publikation Georg von Schnurbein

Finanzmanagement in Non-Profit-Organisationen

Publikation von Prof. Georg von Schnurbein
Professor Andreas Lanz

Buying Future Endorsements from Prospective Influencers on User-Generated Content Platforms

Forthcoming publication by Prof. Dr. Andreas U. Lanz in the Journal of Marketing Research.
Prof. Stefan Felder

SRF Club: "Was darf Gesundheit kosten?"

Mit dem Gast Prof. Stefan Felder
Foto Cederic Wasser

Experiments versus Distributions of Posteriors

Publication by Stefan Terstiege and Cédric Wasser in Mathematical Social Sciences.
Sarah Lein

Was denkt Sarah Lein über die Inflation, die Krankenkassenprämien und die Geldpolitik?

Ein Gespräch mit Fabio Canetg in #Geldcast
Blockchain Privacy and Regulatory Compliance: Towards a Practical Equilibrium

New Publication goes viral: Blockchain Privacy and Regulatory Compliance: Towards a Practical Equilibrium

by Vitalik Buterin, Jacob Illum, Matthias Nadler, Fabian Schär, Ameen Soleimani
New publication by Katrin Schuler, Matthias Nadler and Fabian Schär in Economics Letters, Volume 231, 2023

Contagion and loss redistribution in crypto asset markets

New publication by Katrin Schuler, Matthias Nadler and Fabian Schär in Economics Letters, Volume 231, 2023
Manfred Bruhn, Andrea Gröppel‐Klein and Manfred Kirchgeorg

Managerial marketing and behavioral marketing: when myths about marketing management and consumer behavior lead to a misconception of the discipline

New publication by Manfred Bruhn, Andrea Gröppel‐Klein and Manfred Kirchgeorg in Journal of Business Economics (2023) 93:1055–1088